icon2
zjp_logo_poziome
icon3
  • Ogólnopolska kampania edukacyjna realizowana dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Polskiego Zakładu Higieny.
  • Budowa strony www, kanały społecznościowe, koncept kreatywny obecności Partnerów.
  • KV i kontent na stronę www.
  • Współpraca kontentowa z udziałem ekspertów NIZP-PZH.
  • Wspólnie z Partnerami akcji promujemy proste sposoby na zdrowie podczas konferencji, wydarzeń specjalnych oraz w mediach.
icon1

REKRUTACJA:
SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER

icon3

KLIENT:
KORPORACJA MIĘDZYNARODOWA, JEDEN Z LIDERÓW BRANŻY W SEGMENCIE LEASINGU MASZYN I URZĄDZEŃ

icon2

KLUCZOWE PARAMETRY PROJEKTOWE:

1. minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży usług leasingowych w segmencie Micro i SME

2. doświadczenie w obsłudze i pozyskiwaniu dostawców z segmentu E-commerce, sprzedaży internetowej i stacjonarnej dóbr konsumpcyjnych dla biznesu

  • Metoda direct search
  • Zmapowanie rynku firm specjalizujących się w leasingu maszyn i urządzeń lub posiadających taki wyodrębniony obszar funkcjonalny
  • Dotarcie do 24 osób spełniających warunki brzegowe
  • Rekomendacja 3 wybranych kandydatów
  • Projekt zamknięty w 21 dni
icon2
program
icon3
ksse
  • Ogólnopolska i regionalna kampania realizowana dla “Programu dla Śląska”
  • Koncept kreatywny i strategia kampanii
  • KV i kontent na stronę www
  • Produkcja materiałów do emisji w TV i internecie
  • Zakup mediów
  • Koordynacja współpracy kontentowej z instytucjami zaangażowanymi w realizację Programu dla Śląska